Odszukaj zatokę Umugi na mapie. Zaznacz jej położenie na mapie i skieruj się w jej kierunku. W głębi miasta zaczepi cię Słomiany Kapelusz. Podążaj zanim, aż zaprowadzi cię do pani Sanjo – przywódczyni zatoki Umugi. Po zakończonej rozmowie zejdź piętro niżej, gdzie spotkasz pirata Goro. Podążaj za nim, aż dotrzesz do jego domu. Tam postać wręczy ci mapę. Tuż po tym za drzwiami pojawią się Słomiane Kapelusze poszukujący pirata. Otwórz drzwi i przepędź ich. 

Następnie udaj się na spotkanie z wujem Shimurą w starym obozie łowieckim. Wsiądź na konia i podążaj w kierunku wskazanym przez przewodni wiatr. Tam porozmawiaj z wujem, a następnie podążaj za wujem. W międzyczasie spotkasz także Goro. W końcu całą trójką dotrzecie na skraj jeziora. W oddali zobaczysz fort Mitodake, który jest twoim kolejnym celem. 

Ponownie podążaj za wujem, aż dotrzesz do wzniesienia. Z niego zaatakujecie wóz pilnowany przez Mongołów. Najpierw ostrzelaj wrogów z łuku, a następnie zeskocz na drogę i biegnij w stronę fortu. Tam natkniesz się na kolejnych przeciwników. Z wujem Shimurą otwórz główną bramę. Po tym ukryj się za beczkami i skrzyniami, bo osłonić się przed strzałami. Po tym biegnij do kolejnych wrót, omijając przy tym mongolskie pociski. Za nimi stoczysz kolejną walkę. Standardowo na początku skup się na łucznikach, a dopiero poświęć uwagę przeciwnikom walczącym wręcz. 

Dalej podążaj za wujem. Przyj do przodu i zabijaj oponentów na twojej drodze. Po chwili ze wzgórza zaczną atakować cię Mongołowie. Na ziemi zaczną pojawiać się białe pola – unikaj ich, gdyż oznaczają niechybny wybuch w tamtej okolicy. Ciągle przyj do przodu, aż dotrzesz do wzniesienia, na którym znajduje się działo. Za drewnianym mostem znajduje się wieża, skąd wystrzeliwane są pociski. Wejdź na górę i zabij wrogów. Następnie użyj broni, z której do ciebie strzelano, aby zniszczyć wrogie jednostki i pozwolić Gorowi bezpiecznie odpłynąć od wyspy. 

Stale osłaniaj statek Gora. W pierwszej kolejności atakuj mniejsze statki, które zbliżają się do sprzymierzeńca. Następnie skup się na ostrzelaniu małej wysepki, a na koniec zniszcz duże statki. Nie pozwól, by którakolwiek jednostka przeciwnika zbliżyła się do pirackiego okrętu. W momencie, kiedy twój sojusznik opuści wyspę, a ty pokonasz flotę Mongołów, zadanie dobiega końca. Jej finałem jest rozmowa z panem Shimurą. 

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]